Бронювання квартир:

(067) 93-980-21
(063) 31-403-23 | (095) 176-95-85
Дзвінки з 8:00 до 22:00 робочі дні

Ціни на житло змінюються, уточнюйте.
  • Надія Київ ...
  • Александр Киев ...
  • Ирина Дани Житомир ...
  • Лилия Мелитополь ...

Галопом по Європі за 4 дні

Для України відкрили безвізовий простір Європи і бажання побачити і відвідати Європу здійснилося. З 18.08.17 по 22.08.17 відвідав чотири країни і хочу поділитися враженнями.

Рішення було прийнято і я скористався послугами львівської туристичної фірми «Алголь». Сучасний автобус, наповнений нашими туристами, з українськими номерами, своєчасно відправився в шлях, керівник групи була Анна. Кордон пройшли практично без пригод, перша зупинка в Кракові.

Польський екскурсовод (літня жінка) в прискореному темпі провела оглядову екскурсію по Кракову. Краків був наповнений туристами, ціни на все в центрі міста були вище норми. Залишилося в пам'яті негативне ставлення деяких аніматорів в центрі, вимагання грошей за фотографування, у Львові такого немає. У Кракові пробули 5 годин, включаючи скромний обід за 10 євро.

О 18.00 поїхали до Чехії, через 270 км зупинилися в Оломоуці і оселилися в досить пристойний готель. Спати не хотілося, і ми вирушили самостійно подивитися Оломоуц. Місто цікаве, зі своїми визначними пам'ятками, цікавими кафешками та доброзичливим населенням. Шкода, що я просто ночував в цьому місті і нічого толком не подивився.

О 7.00 наступного дня шведський стіл і поїздка до Праги, 280 км. Дуже гарне місто. Екскурсовод, який зустрічав нас, провів з нами практично все перебування в Празі, грамотний і цікаво викладає історію Праги. Ми побували на оглядовій екскурсії, прогулялися на кораблику по Влтаві і зробили нічну екскурсію по Празі. Близько 22.00 нас поселили на околиці Праги в жахливий готель (швидше хостел) без кондиціонера і інтернету. Вранці сніданок і переїзд до Відня, 350 км. Відень більш помпезний в архітектурному плані зустріл нас своєю розкішшю і великими цінами. Пиво - мінімум 4,5 євро, вода 300 гр. - 2,5 євро. Грамотний екскурсовод ознайомив нас з основними пам'ятками. Була оглядова екскурсія, відвідування імператорського замку Габсбургів, побачили розкіш імператорів Священної Римської Імперії, відвідали замок Шонбрунн.

Увечері покинули Відень і поїхали в Будапешт - 250 км. Нас чекала прогулянка на кораблику по Дунаю, але вона не відбулася через святкування дня Незалежності. 1,5 години кружляли по Будапешту намагаючись дістатися до готелю. Ми проїхали 250 км., І не побачили Будапешта, тільки переночували в готелі середньої якості.

Вранці сніданок і знову в дорогу - 200 км., в Мішкольц - Тапольце (печерні купальні). 3,5 години надані нам в купальнях були використані на всі сто відсотків. Трохи повеселілі поїхали в Україну - 460 км.

У підсумку я прийшов до висновку, що швидко побачити Європу неможливо і така чотириденна екскурсія дуже втомлива. 2200 км. в автобусі важко витримати. Хочу подякувати водіям за вміння керувати автобусом і керівника Аню, яка ходила за нами як за курчатами.

Висновок: не вибирайте експрес тури, тому що толком нічого не побачите. Скрізь добре - у Львові краще. Європа відкрила кордони для нас, але ми ще не в змозі повною мірою користуватися дорогими послугами та відчути повноту сервісу через кусючі ціни на все.