Бронювання квартир:

(067) 93-980-21
(063) 31-403-23 | (095) 176-95-85
Дзвінки з 8:00 до 22:00 робочі дні

Ціни на житло змінюються, уточнюйте.
  • Надія Київ ...
  • Александр Киев ...
  • Ирина Дани Житомир ...
  • Лилия Мелитополь ...

Тернопіль

Стихійна і одноденна поїздка до Тернополя на запрошення наших друзів залишила свої враження.

В кінці липня 2017 року Ми відвідали Тернопіль, заздалегідь знаючи, що доведеться вживати, вирішили скористатися громадським транспортом.

О 8.40 ранку Ми сіли в електропотяг, подорож почалася. Ця болісна тригодинна поїздка в брудній, спекотній і переповненій електричці не підняли нам настрій. Трохи втомившись від цієї поїздки, Ми, все-таки прибули до Тернополя. Приємно було, що нас уже чекали і з увагою поставилися до бажання поїсти.

У 10 хвилинах пішки від вокзалу знаходився, напевно, кращий ресторан Тернополя «Старий млин». Ми, львів'яни, які бачили багато ресторацій, були вражені красою, витонченістю ресторану «Старий млин». Заклад двічі відвідував «Ревізор», про це свідчили таблички, вивішені при вході. Вразив туалет, диванчик в ньому, вушні палички і зубочистки в туалеті, всюди написи - і все в старовинному стилі. Ми обрали столик на другому поверсі, меню було маленьке і характеризувало статус закладу, зробили замовлення і продовжували екскурсію по ресторану. На третьому поверсі - гарно оздоблений суші-бар, але протяг, що гуляє на поверсі, не дав нам можливості довго перебувати там. Повернулися на другий поверх. Нам принесли замовлене. Маленькі порції по завищеній ціні нас збентежили, звичайний зелений салат (який робиться вдома за 10 хвилин у величезній кількості), різко политий при нас олією,, взагалі не вразив, на друге - зрази і щось типу пиріжків з лівером, тонкий шматочок м'яса з яйцем. Все, як в звичайній їдальні. Хочеться приходити до ресторану і дивуватися майстерністю кухаря, але цього не сталося, більше того, як тільки з'їли салати, меню відразу забрали, можливо, вважали, що ми більше замовляти не будемо. Вийшли з звідти з почуттям легкого голоду.

Щоб згладити враження нас повели пішки по Тернополю, кинулася в очі хаотичність забудови, разом старі і нові забудови, стихійні ринки і маса яскравої реклами. Нарешті, ми дійшли до набережної, молодці тернополяни, зробили правильну зону відпочинку, нам сподобалося. Озеро огороджено, але деякі прольоти зняті, встановлені лавки для рибалок і закоханих, є прогулянковий пароплав, фонтанчики, красиво. Вся набережна викладена плиткою, облаштовані велосипедні доріжки, місця для розваг, все добре.

Почало сутеніти, і ми, впевнені в тому, що через Тернопіль потяги проходять майже кожну годину на Львів, рушили на вокзал. На вокзалі нас чекало розчарування - найближчий потяг був о 2.40 ночі. Сіли на крісла в залі вокзалу і ОЙ - жах, з-під крісел з'явилися натовпи тарганів.

Ми вибігли з приміщення і поспіхом стали шукати попутку на BlaBlaCar. Нам пощастило, втомлені, під враженням останніх подій, поїхали до Львова. Скрізь добре, у Львові краще - оренда квартир в центрі Львова подобово